Thursday, August 6, 2009

Thanks daddy and Mummy


Ho~ Damn Full whey!!

Went to eat steak with Leong Cheng Fei? I don't know his ser name ><"

Mahkota.. He alone so he only asked me company him

So Jin Gak!

Hutang him Rm 15, He support me 50% wor.. So good

要我陪的代价。。 哈哈

anyway... I'm happy today...

At last, My father allow me to go out with a guy at night.

He know that I'm big enough already =]

He trust me, Thanks bapa and mama =]

No comments:

我生病了

 不知不觉已经来到年尾了。我想记录一下我九月发生的事情  一直以来我都很庆幸我没有进医院的记录。可是不懂你们信不信,我在今年有种感觉,好像这个记录要破了。当然只是随便想一想。可是真的在九月来了。我的脑出血导致头疼和进医院。 一开始只是头疼,可是开始呕吐和持续的头痛。症状:躺着不疼...