Thursday, August 20, 2009

460 Posts


Just feel like posting some normal things here.

Congratulation to Pei Ying's family.

Pei Xuan Looks cute and pretty.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I damn desperate about Saturday!

Book Fair!! KLCC

But haven get mother permission yet! wahaha!!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Guys! I accept it and Put it down already!

How to prove it?

I no more feeling when I saw his picture!

I don't care anything about him anymore!

最后的疼爱是时候放开!
我终于放开了!
有一种光荣的感觉!

Thanks to everyone that always support me =]




时间真的会帮助我慢慢的把伤害磨灭掉。。

等了这样久,就是等这一刻。。

No comments:

我生病了

 不知不觉已经来到年尾了。我想记录一下我九月发生的事情  一直以来我都很庆幸我没有进医院的记录。可是不懂你们信不信,我在今年有种感觉,好像这个记录要破了。当然只是随便想一想。可是真的在九月来了。我的脑出血导致头疼和进医院。 一开始只是头疼,可是开始呕吐和持续的头痛。症状:躺着不疼...