Wednesday, August 5, 2009

快乐的度过

Enjoying

五月天-DNA


一首可以让我放松心情的歌

要跳就跳,要叫就叫

快乐离不开我

五月天-离开地球表面

也是一首让我high起来的歌

——————————————————————————

在学校,

During class , 被Sebastian and Kenneth 欺负(bully)
After school [extra class], 被Leou Gyn and Steven 欺负(bully)。

有够变态的..

________________________________________

Nothing happened today. [what a boring day]
Today my mum asked me a stupid question
"Got new boyfriend ady?"
Answer " NO, I have been single 2 months ady"

My mother doesn't look happy?
Whatever~ I happy enough.

In relationship really not that easy anyway.
Concentrate on study better.

___________________________________________

My brother is going to China soon
Hmm, Miss him? NOT
Just normal, maybe the day he went away I will feel sad .
Who knows?

Can I escape from tuition?
What excuse I should said?
Sick?
Not at home?
Very tired?!

I can't do that and I knew it. Sigh =[



你也不懂事情的来龙去脉
不要只站在其中一方的立场
他告诉你的不代表是实情的全部
你又有没有想过呢


No comments:

我生病了

 不知不觉已经来到年尾了。我想记录一下我九月发生的事情  一直以来我都很庆幸我没有进医院的记录。可是不懂你们信不信,我在今年有种感觉,好像这个记录要破了。当然只是随便想一想。可是真的在九月来了。我的脑出血导致头疼和进医院。 一开始只是头疼,可是开始呕吐和持续的头痛。症状:躺着不疼...