Sunday, October 29, 2017

Hi, This is the moment

Oh god! At last I'm done with the hardest paper in ICSA ( rumors said so).  I'm so so happy and I wish to burn all my paper XD. I can't do so until I confirmed that I passed.

So anything happened recently? Let me think...... I'm good to go. Just exam made me crazy but I always know I'm going to do this. Because Owen Yap ( 叶剑锋 ) said : “如果已经决定出发,就不要把生命浪费在犹豫上。如果真的决定要开始一件事,就让自己开始。所有的成就,都源于一个勇敢的开始。” ​​​​
当你觉得无从选择,“勇敢”是最好的选择。

其实一直以来我相信我的坚持,我从来不曾怀疑过我自己要的东西,所以我一直以来都清楚自己要的方向。而我从来没有改变过。

我读书不强,不厉害,可是我还是很努力的从nottingham 毕业了。并不代表我厉害, 只是我死死都要毕业。我读书是有re-seat 从考的。没有高分过。可是我的成绩也不是在最低的那一批, 因为还是要少少面子所以很努力努力的读和背。

我考试考到哭,那种压力真的很崩溃。


I'm so happy that I passed my CFM paper and I decide to continue to take my Company Secretaryship for this coming December and it drop on 8th of December. Need to start pushing again.


I'm not sure whether I did gained my weight or because of my period.

I just want to record that now I'm 57kg. Oh my god! I increased 2 kg.....


I'm going to make sure I will drop to 54 kg by end of this month.


This is my target!

1 comment:

Adhar Blog said...

Are you looking for IFSC code of any bank branch then you can visit here- https://rupeenomics.com/ifsccodes/ifsc/

我生病了

 不知不觉已经来到年尾了。我想记录一下我九月发生的事情  一直以来我都很庆幸我没有进医院的记录。可是不懂你们信不信,我在今年有种感觉,好像这个记录要破了。当然只是随便想一想。可是真的在九月来了。我的脑出血导致头疼和进医院。 一开始只是头疼,可是开始呕吐和持续的头痛。症状:躺着不疼...