Monday, December 28, 2009

Special words for Me

"Forget the times he walked by, Forget the times he made you cry, Forget the times he spoke your name, Remember now you not the same, Forget the times he held your hand, Forget the sweet things if you can, Forget the times and dont pretend, Remember now he's just your friend. "


对我来说,这一句充满意义的句子是一个小女孩告诉我的 


真的很有用

每次我读后,头脑都可以清楚得知道要做什么。



 "I stress I think about stupid stuff too but I shove it off those thought soon because I know Pointless Thinking "




他的提醒永远都可以让我一梦惊醒


什么心事找他都可以解决

他爱吩咐我忘记一些多余的想法




" This world everyone can live without anyone, I will never be your truth love, You dont tell me you can't live without me, because You can. "



一句听起来超难听的话

其实里面的意思是超乎我想像的

现实得来又猜中每个人的真心 

也是这句话让我彻底的心碎了吧 



No comments:

我生病了

 不知不觉已经来到年尾了。我想记录一下我九月发生的事情  一直以来我都很庆幸我没有进医院的记录。可是不懂你们信不信,我在今年有种感觉,好像这个记录要破了。当然只是随便想一想。可是真的在九月来了。我的脑出血导致头疼和进医院。 一开始只是头疼,可是开始呕吐和持续的头痛。症状:躺着不疼...